Årsmøte 2014

Hygenringens årsmøte 2014

Årsmøtet for Hygenringen blir lørdag 21. juni 2014. kl 1700.  Samlingen er i år på Steinvik Camping ved Moelv.

Hygenringen har fått reservert 7 hytter på Steivik Camping. Hyttereservasjoner sendes til Bjørn Haugseth, Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.">Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  eller på mobil 971 66 920.

Forslag til årsmøtet sendes innen 1. mai til:  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Jubileumsutstilling Norske Harehunders forbund

Det blir også rasesamling og utstilling samme helg. Norske Harehunders forbund avholder lørdag 21. juni jubileumsutstilling på Biri. Se terminliste for utstillinger og annonse i Harehunden. Ved denne utstillingen bør Hygenrasen være representert med minst 40 påmeldte hunder! Alle hygeneiere oppfordres med dette til å melde på hundene sine.

Kopi av terminliste NKK:

aarsmote2014